لوازم جانبی گلکسی S9 و گلکسی +S9 در یک خرده‌فروشی آنلاین

فهرست لوازم جانبی تلفن‌های هوشمند گلکسی S9 و گلکسی +S9 در یک خرده‌‌فروشی آنلاین دیده شد.

رویت لوازم جانبی گلکسی S9 و گلکسی +S9 در یک خرده فروشی آنلاینبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک خرده فروش آنلاین لوازم جانبی تلفن‌های هوشمند گلکسی S9 و گلکسی +S9 را در لیستی به نمایش گذاشته است، این لیست لوازم جانبی شامل قاب های پوششی نظیر Hyperknit و LED View، Clear View، Alcantara، Protective covers می باشد که اکثر آنها در دستگاه های قبلی سامسونگ هم دیده شده است. این خرده‌فروش همچنین اشاره می‌کند که پد شارژ بی سیم جدید برای گلکسی S9 و گلکسی +S9 جایگزین پد شارژ قابل تبدیل فعلی خواهد شد، سامسونگ همچنین اشاره کرده است که DeX Pad جدید را راه اندازی کرده است.

در قاب‌های پوششی عرضه شده برای این گوشی‌ها، پوشش Hyperknit برای نخستین بار عرضه شده است.

اطلاعات جدید نشان می‌دهد که پوشش های گلکسی S9 و گلکسی +S9 در رنگ‌بندی های مختلفی همانند پیشینیان خود در دسترس کاربران خواهد بود، در این رنگ‌بندی‌ها رنگ قرمز و بنفش رنگ های جدیدی هستند که قبلا استفاده نمی شد و احتمالا در برخی از بازار ها عرضه شود.

انتظار می رود که DeX Pad جدید سامسونگ به همراه این گوشی های جدید معرفی شود. این پد با تغییراتی که نسبت به نسخه قبلی خود داشته قادر خواهد بود از صفحه نمایش گوشی به عنوان یک موس در اندروید 8 اوریو استفاده کند، گزارش ها در مورد این DeX Pad نشان می‌دهد که ممکن است این پد گزینه‌هایی برای استفاده به عنوان یک صفحه کلید نیز داشته باشد. این امر نیاز کاربران برای حمل یک ماوس و صفحه کلید را رفع خواهد کرد.

هیچ تصویری از لوازم جانبی گلکسی S9 و گلکسی +S9 وجود ندارد، زیرا سامسونگ هنوز این گوشی ها را عرضه نکرده است. احتمالا در تاریخ 26 فوریه 2018  شاهد عرضه این دو تلفن هوشمند باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار